update.

hej på er, kära ni!
antar att ni alla vill ha en update om dejten som var i helgen.
jag kan inte säga så mycket, tyvärr. som malin sa, det sista jag behöver är ännu en niklas.
för det va precis så han var, denna killen. a typhical ashole.

omogen, egoistisk, töntig, dataspelet var mer intressant än mej. det klickade inte, helt enkelt.
känns väl ok för min del, eftersom jag kände att det aldrig skulle funka med honom.
men det är tråkigt, att en människa, som man trodde så höga tankar om, visar sig vara en helt annan.
tråkigt tråkigt.

jag mår bra :) jag grät lite innan, men mest för att jag råka ut för ännu en typisk kille. men that's life.
som jag sa, jag hoppades inte på något inför denna helgen. inget alls. men man trodde ju högre tankar om han.
synd att han bevisade att jag hade fel.  jag va aldrig kär. jag kände honom inte länge. så jag kom undan utan någon smärta i hjärtat. och skönt är det.
blev kär i hans hundar neo & harry dock. helt otroligt gosiga hundar. DOM kommer jag sakna.

han förtjänar inte mej iallafall. killen ska förtjäna mig! det finns någon fin kille där ute för mig. som kommer förtjäna mig.
han är bara me alla fel tjejer nu. så det så!
dessutom är jag skitsnygg, bäst och en väldigt speciell person. så han ska ha tur att han ens fick sova brevid mej.
i'm awesome!



HIGH FIVE PÅ DET! 

Kommentarer
Postat av: malin

ja du ems som du beskrev honom så hade han verklingen exniklassyndromet. var väl tur att han visade den sida redan nu från början än att du skulle ha fallit för honom och sen insett det . Du är skitsnygg gumman!

2008-12-22 @ 01:55:08
URL: http://pinkladym.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja jag håller med malin där - du behöver verkligen inte en ny niklas liksom! skönt att du kom udan utan smärta, att han visade sitt jag fort. Love you gumms, du är underbart!

2008-12-22 @ 09:21:39
URL: http://saaraa.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0