uppdateringen ni väntar på.



hej på er. en liten uppdatering innan jag lägger mig. har äntligen fått iordning på mitt dygn nu & det känns riktigt bra. somnade runt 12 inatt & vakna redan 6 imorse och var pigg. men sov en liten stund till, fram till halv 8, gick upp och va superpigg. är trött som fasiken nu dock, så ska krypa ner om en stund. ska kolla lite "the x effect" bara.

angående gårdagen.. jag mådde jävligt dåligt. sa ju till er att jag fått en dålig nyhet. visst, den var nog inte värst för mig, men det var tufft att höra . . . pappa ringde igår & berätta att alla på hans jobb blivit varslade :\ hörde på honom att han tog det riktigt hårt, & självklart mår man själv skit när man hör att ens föräldrar mår dåligt... han sa många oroande saker, så man går mest runt & har en klump i magen nu för att man inte kan göra något. tomas sa att om han hade haft en firma hade han gett pappa jobb där. så dom jobbar fram till mars. sen får alla gå :\ det skakade hela familjen, av många anledningar. mina närmsta vet hur det ligger till, men jag tänker inte berätta det här.

och idag var jag ju som sagt hos frisören och handlade lite. nästa gång jag ska in till stan blir på fredag då resten av tanden ska ut :/ och jag är jättenervös. riktigt nervös. funderar på att supa mig full så jag inte bryr mig. haha. men det skulle kanske inte vara bästa lösningen. det går ju på 2 sekunder, men jag är ändå nervös som faen. jag vill ha någon som håller min hand :(

i övrigt så rullar mitt liv på som vanligt. mio växer och växer. idag har han jagat lady & yoda hela dagen. hahaha. ser jävligt kul ut när han halkar runt på sina små ben i hela lägenheten och skäller så ynkligt. ska filma så ni får se! :) jag glider runt i lägenheten eller ute med hundarna eller ja.. jag försöker plugga körkort men kört fast nu. väntar på att thina ska få sin jäkla unge nångång :P beräknad födel var idag, så vi får väl se när ungen bestämmer sig för att komma.

i övrigt så går jag & ler som ett fån ... under 1 ½ timma ikväll har jag legat & haft ett stort leende på läpparna.. och allt tack vare dig. du. din röst. ditt skratt & ditt sätt att få mig känna mig speciell. i'm falling for you!

nu ska jag ta mig en macka och sen lägga mig. nu har ni fått en uppdatering iallafall, så nu vet ni lite mer. natti på er.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är så höra att han gör dig glad gumman :D du förtjänar det bästa <3

2008-12-04 @ 17:22:57
URL: http://saaraa.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0