nygaddad :D


resten får ni se när det läkt . . .

jag åkte in till stan för att BOKA tid, och kom ut med en ny gadd i nacken. & jag är så SJUKT NÖJD med den!
tog sällskap med mia in, fan va jag gillar henne. vi garvar så vi får ont i magen tillsammans. snö-oväder har det varit idag med .. bah. anywaay .. jag drog till "primetime" & då ville killen tatuera mej redan idag. hade 2 med mig, en lång text som jag ville ha på armen ( den jag visade er igår ) men jag fick chocken när jag fick reda på hur mycket det skulle kosta att göra .. 5 000 kronor! ICKE! plus att killarna sa att jag skulle låta bli den för det kommer bli kladdig om några år. så jag sa nej till den. blir inget med den. men min egna tatuering, som jag fixat själv ville han göra idag. gjorde den för 1 200 kronor & det tog 5 minuter. jag var nära tårar när jag satt där. tur att det inte tog lång tid. hade fan blivit tokig! killen som gadda mig var gäst-tatuerare, kom från miami och va som sagt, grymt snabb! köpte lite piercing-smycken också när jag var igång. nästa tatuering ska jag boka in i början av februari. längtar. när man väl börjat, finns det inget stopp. & JA JAG VET VAD JAG GÖR MED MIN KROPP, så klaga inte. jag vet att vissa av er har era åsikter .. håll dom för er själva, tack!


no pain, no gane.


sitter här nu, öm i nacken & såå nöjd! dricker en burn och ska sätta igång och städa nu, plocka, osv. jaaa, jag vet, jag har skrivit att jag ska städa varje dag nu, men jag gör lite varje gång. som sagt, jag trodde jag skulle behöva stressa innan mamma och pappa kommer, och det måste jag också, men vafan. jag överlever.
jag köpte allt som behövs till ett "start-paket" till mina föräldrar, för mio. bädd (jättesöt!), koppel, halsband, tuggleksaker, pipleksaker, "varning för hunden"-skylt, matskålar, tuggben, kloklippare & borste osv .. så nu har dom allt. längtar tills julafton! har satt på mio halsbandet men han springer runt i cirklar och blir tokig på det. han är så söt. kommer sakna han, men jag vet att jag ändå kommer få träffa han ofta. känns bra att han kommer bo hos mamma och pappa.

hann handla lite snabbt innan bussen gick hem också. stod & pratade med Deamon och den andra killen på "primetime" så länge, så jag glömde nästan bort tiden. men nu e jag hemma & ska sätta igång. vad gör ni själva ikväll? :)



man måste ju ha mössa i snö-ovädret! och jag köpte örhängerna jag spanat på i månader.. kunde inte låta bli.


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

vill ju se hela nuuuuuu ;)

2008-12-13 @ 00:08:39
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Rebecka

Jag vill också tatuera mig fast på handleden men jag vet inte om jag vågar hehe...din nya verkar vara jätte fin i alla fall...åååh du verkar ha en jätte mysig mössa på bilden:) Snygga öronhängen vart köpte du dem? Jag tror dina föräldrar kommer bli jätte glada:D ha det bra...kram

2008-12-13 @ 00:09:38
URL: http://saganomrebecka.blogg.se/
Postat av: Madde

WOOOOW...snacka om dyra tatueringar, så dyrt är det inte i Malmö.. här hade du kunnat få betala HÖGST 600-700 för den tatueringen. Min är större o kostade endast 800 :( fan va tråkigt.. kom ner till malmö vetja o gadda dig en massa hääär :)

2008-12-14 @ 18:08:42

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0