[ 10 tips på att gå ner i vikt ]

1. Omringa dig alltid av små anorexia barn så du får dåligt samvete bara du tänker på mat.
2. Spendera alla dina pengar på kläder och skor så har du inte råd med mat.
3. Flytta ihop med en sumobrottare så finns det ingen mat över för dig.
4. Ha Victoria Beckham som förebild.
5. Sätt hänglås på kylen och göm nyckeln så bra att du glömmer bort vart du har lagt den.
6. Bli tillsammans med en fet pojkvän så blir du aldrig mer sugen på mat.
7. Kika på "Oversize me" varje kväll innan du går och lägger dig.
8. Utveckla tvångstankar om att någon nära dig kommer dö varje gång du äter något.
9. Tvätta dig aldrig under armarna, då behöver du bara lukta på den underbara svettdoften så spyr du upp den senaste måltiden.
10. Sök till "Robinson".

 

...  jag sa aldrig att det var bra tips.

Kommentarer
Postat av: melanie

haha, nää det var verkligen inga bra tips;)

2008-07-14 @ 08:58:45
URL: http://melanieee.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0