[ ändrade helgsplaner. ]


changed plans. jag hade ju planerat att ha en lugn helg, med att fixa med papper, planera lite, ha filmkväll och bara gosa med mej själv. men icke. a vill ha ner mej till oskarshamn och deras husvagn. kräftskiva, öltält osv imorgon, så hon vill att jag ska hålla henne sällskap. hennes lockande sms var "du och jag och en spriflaska i solnedgången" hahahah :) hur kan man låta bli? vi har ju alltid så otroligt kul när vi festar ihop, och jag behöver det just nu. NEJ inte spriten. glädjen och skratta så jag gråter. ska bli så jäkla kul :) så planerna jag hade gick upp i rök. swahn är snäll och är hundvakt, och han älskar mina hundar, så det känns bra.

på söndag när jag väl är hemma igen så kommer mamma & pappa hit. dom är ju som sagt på semester så dom ska förbi mej på vägen hem :) tänkte bjuda dom på mat och chokladpudding till efterrätt. va tror ni om det? :)

ikväll skulle jag ju ha filmkväll. började på 'meet the spartans'. pausade efter halva filmen för jag va så jävla uttråkad. ska nog sätta på någon annan film istället. den där var inte ens värd att se klart förfan. skitfilm! har ni sett den? blir nog 'dumpad' igen. så jävla sevärd så det inte är sant! emma har hållt mej sällskap ikväll också. hon som alltid gör mej på bättre humör. guld värd! ♥ hoppas du har rätt gumman.
nu ska jag krypa ner och se film och njuta av mitt glas cola. har jätteont i knät ikväll ( ? ) och tandvärk .. uuh! inte vidare skoj. ha en fin fredagsnatt dolls!


" I should never let you hold me... & I should never let you call me baby.
It cut me like a knife, when you walked out of my life... "

Kommentarer
Postat av: Sara

Chokladpuddig är ju så gott :D

2008-07-19 @ 13:13:04
URL: http://saaraa.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0