dofter.

när jag flyttade in här, fanns det en lukt inne i min walk in closet som jag tyckte var så god. den gjorde att jag kände mej lugn. låter kanske helt sjukt, men den lukten var så jäkla mysig! jag har den fortfarande där inne i garderoben, och går in där ibland bara för att lukta och få ett lugn inom mej. jag är även helt såld på nytvättad tvätt, och älskar doften som finns i mamma och pappas förråd hemma i finsjö. jag älskar ladys doft för den gör mej påmind om när hon va valp & sov på min kudde dom första nätterna med mitt huvud brevid henne. och jag älskar doften av bensin! : )

finns det någon doft som är väldigt speciell för dig?







lady 8 veckor gammal.
hon doftar trygghet, min lilla docka. lady love.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Det finns en doft, jag vet inte vad det är men jag tror det är en blomma.. anyways, när jag var liten hade mormor alltid en tvål som luktade på ett speciellt sätt... Och när jag känner den lukten tänker jag på mormor, barndom och lycka!

Sen finns det en karlparfym som gör mig helt sprallig i kroppen, blir som nykär var gång jag känner den hihihi.

Sen luktar min mamma på någo speciellt sätt också, det är ingen parfym utan hennes naturliga doft.. det är trygghet för mig!

Och sen en doft som jag känner ibland, som luktar så himla gott... då vet jag att det är min hund som hälsar på från himlen, hon luktade sådär! Som pannkakor och vanilj typ.. fast väldigt speciellt. Så luktade hon.



Ååååh många dofter!

2008-07-02 @ 18:45:02
URL: http://ernies.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0