[ dusch? ne, det hjälper då inte... ]



ha, fick en kommentar om att jag har en härlig dialekt och en go röst.  har jag någon dialekt what so ever?

kom ur duschen precis, men är fan ta mej lika varm igen, som jag var innan. sucken. jag gillar inte denna värmen. jag vet, man är aldrig nöjd med vädret, men i min lägenhet blir det 580 grader när solen står på här hela dagarna. det är jobbigt som fan. och jag kan inte riktigt va ute heller, för jag klarar inte av värmen alls just nu. när jag va yngre kunde jag ligga och pressa en hel dag i hettan bara för att få brännan jag önskade. jag och angelica satt ute på altanen hemma i finsjö i varsin solstol & hade en sprayflaska så vi kylde av oss med vatten. men jag kan knappt sitta ute en kvart nu utan att bli rastlös och få damp. nej, om jag ska ligga ute i solen ska det va på playan, dvs skrea eller böda på öland. eller utomlands. det tackar jag inte nej till.

sitter och söker lite jobb nu, målar naglarna och dricker oboy ( jaa oooj va mycket socker det är i oboy, jag vet, så sluta påpeka ) ... ska plocka undan lite här och sen blir det nog en film eller 2, eller 'scrubs'. avoir

Kommentarer
Postat av: Maria

JA du har dialekt. Emil i lönneberga=) Hihi

2008-07-24 @ 23:27:54

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0