[ tell me why, i dont know why its over ... ]


näfan. nu ger jag upp.. alldeles för mycket för mitt hjärta att ta itu med just nu. får fortsätta efter några timmars sömn. jisses... 'tallulah' på repeat och gråten i halsen... jag längtar bara tills detta är över, så jag kan släppa dej. men jag är alldeles för trött och har ont i huvudet för att orka just nu. this bloooows...

solen har gått upp och vad ska jag göra? JO jag ska sova. men inte många timmar, för jag ska vända tillbaka dygnet, men jag måste iallafall få bort min migrän. ska ut med mina bäbisar nu och sen krypa ner. nighty




hur kan nått så stort förvandlas?
hur kan man tappa orken att andas?

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Nej men :/ Jag hoppas du mår bättre idag! krama

2008-07-14 @ 08:01:34
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: melanie

hur jobbigt saker och ting är ibland, så går det alltid över. till slut så gör det det, och man är alltid starkare än vad man tro:)

2008-07-14 @ 09:00:27
URL: http://melanieee.blogg.se/
Postat av: melanie

klart dom kommer göra nya bloggar, men då får man ju bara anmäla dom igen om man ser dom. bättre det än att inte göra något alls:)

2008-07-14 @ 15:41:20
URL: http://melanieee.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0