[ the ex-factor .. ]

det är riktigt jobbigt att gå in på dannes bdb och se massa bilder på n. då känner man hur mycket man saknar honom fortfarande. nej, jag vill inte ha honom tillbaka, men självklart älskar jag honom fortfarande. det gör mer ont när man får veta att han har någon ny på G. då säger jag som madde - slit ut mitt hjärta och stampa på det istället... jag vet jag vet, vi båda måste gå vidare. men han verkar redan gjort det, för länge sen. när fan ska jag gå vidare då? jag vet inte ens om jag står kvar på samma ställe & stampar eller om jag är påväg nånstans. för nu är allt en dimma...

;'(


Kommentarer
Postat av: E

Hade du haft nån annan att vara kär i och älska så hade du inte tänkt på n. Varför du grubblar och mår dåligt är väl bara för att du känner dig ensam? Jag känner mig iallfall ensam och får hjärtesorg av det. Fast saknar inte mitt ex det minsta.. mer att man vill ha någon bara. Försök hitta någon annan att dejta och bli kär i. SPANA!! Lev livet. Ragga upp någon!! Det gör dig glad.

2008-07-11 @ 14:30:42

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0