[ the number 23 - the truth will find you ]



såg på 'the number 23' igen ikväll. den är ju SÅ BRA. älskar jim carrey i den rollen. man är så van att se honom i komedier bara. men rollen som walter sparrow gör han otroligt bra!

"walter sparrow är en kille som jagar hundar på jobbet. och ett samtal om en hund som gör honom illa i armen, gör att han kommer försent till sin fru på sin födelsedag. hon har stannat till i en bokaffär och hittar en röd novell, en mystisk bok som cirkulerar runt siffrar 23. historien fångar walter. han drömmer om den, han märker att allt i hans liv blir i slutändan 23. till slut inser han att det nog inte är en novell, utan det är något som hänt på riktigt. hans fru och hans son försöker hjälpa honom, ibland bara för sympati, och ibland för att dom är rädda om honom. sakta, med fara för både han och hans familj, närmar han sig sanningen."

jag blir cp på allt han säger i filmen. allt blir 23 i slutändan. och man börjar tänka på saker som blir 23 själv. man blir besatt. haha :) men va tror ni? blir allt 23 i slutändan? eller är det bara en slump?



HET TATUERING!

"there's no such thing as destiny. there are only different choices. some choices are easy, some aren't. those are the really important ones, the ones that define us as people."
/ walter sparrow aka fingerling

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0