goodiebags delas ut.

den vackra bloggerskan catwalkqueen lottar ut 2 goodiebags. och jag lovar er, det är otroligt fina saker i goodiebagsen. och jag ska tipsa er om denna tävlingen. så jag tycker ni ska passa på och anmäla er till tävlingen. det kan ju faktiskt vara DU som vinner dessa läckra prylar! hur man tävlar hittar du på hennes sida.

i goodiebag nummer 1.



länk till tävlingen.

klänning från chicy.se, dockor från voodolls, smink & presentkort från Care of Lena, te från mighty leaf, nagelkit från Depend, halsband från Puss.



I goodiebag nr 2.



länk till tävlingen.

hörlurar från PikMee, tamponger från Girlstuff, sminkkit från Yves Rocher, väska + portmonnä från IVANAhelsinki, halsband från TINTIN style, bluepill, detoxplåster och hudkit från Bodystar, djuprengörande olja från Nea of Sweden

båda tävlingarna avslutas den 14e juli. så passa på nu!

Kommentarer
Postat av: Maria

Välkommen in i tävlingen sötis! =)

2008-07-03 @ 22:03:47
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0