en konstig lista.

♦ filip & fredrik eller hey baberiba?
- hm. hey baberiba tror jag. jag ÄLSKAR kungafamiljen.
♦ vad säger du om din bästis klippt sig fult?
- aldrig varit med om det. men jag hade nog inte sagt något. om hon/han tycker det är fint, så .. det är inte mitt hår och inte min smak. det är hennes/hans hår och personen får göra va den vill med det.
♦ skulle du 'hörröduva' drottning silvia?
- haha nej? pinsamt.
tolererar du grannarnas festande varje kväll ute på gården?
- varje kväll? det är väl lite att ta i .. fredag och lördag kanske men varje dag? nej då hade jag nog flippat förr eller senare.
♦ badkruka eller fisk?
- jag var väärsta fisken som liten. när jag väl doppat mej gick jag inte upp på läänge. nu e jag nog mer badkruka. men det är väl för jag vill tappa några kilon innan jag känner för att bada. men ja.
♦ första som kommer upp i ditt huvud när du hör ordet 'lördag'?
FEST.
♦ om du var ett djur skulle du vilja vara en ...?
fiskmås så jag kunde skita alla puckon i huvudet.
♦ på vilket ställe börjar du använda tvålen på, och på vilket ställe är det sista du använder tvålen på, i duschen?
- börjar .. på överkroppen. slutar med fötterna.
♦ såra, eller bli sårad?
båda är väldigt jobbiga. men .. dumt att säga så kanske, men såra isåfall. det är miljoner ggr tyngre och hårdare för mej att bli sårad, än att såra. eller .. ja det beror på vem det e man sårar. fan, det va en svår fråga.
♦ torka bert karlsson i röven varje gång han skitit resten av livet eller ha sex med leif loket olsson resten av livet?

fyfaaan. jag tänker inte välja! jag fetvägrar. hahaha. cpfråga.
♦ leva på mcdonalds resten av livet eller ärtsoppa resten av livet?

mcdonalds. HATAR ärtsoppa.

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0