BÖÖÖG!


min dator är fan bög. seg som ett jävla as. har inge tålamod heller så jag vill bara kasta fanskapet i golvet. men jag ska försöka låta bli.
jag har en dålig dag idag känner jag. jag vaknade runt 13 .. och då hade jag sovit i över 12 timmar. ändå sitter jag nu och somnar snart. har dessutom huvudvärk så jag funderar på att slänga mej i sängen en stund och försöka vila bort den. ska ut och gå 5 km med anki & hundarna sen, och sen blir det städa/tvätta/diska osv det sista innan malin ramlar in hos mej imorgon och stannar i 5 dagar, fram till söndag. jag hoppas bara det inte blir allt för stökit när hon är här. för jag kommer inte ha lång tid på mig att städa efter hon åkt, för på måndag ramlar maria, mikael & deras neo in här också. fan jag är populär. människor vill va här hela tiden. haha.

jag saknar min bejbi. han ligger & sussar nu. snart får jag träffa han :) 8 dagar! 

vad gör ni idag då, fuckfaces?

Kommentarer
Postat av: Kattis

Du får säga till henne att hjälpa till o sätda, vafan? :P

2008-05-27 @ 18:25:12

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0