lördag.


idag har man dammsugat. det är över 50 grader på vår balkong & malin, den tönten har suttit ute och stekt sig. jag pallade sitta där i 10 minuter, sen smälte jag typ. somnade en stund innan. somna runt 4 inatt efter jag pratat med bejbi. sov ända fram till runt 12 idag, i soffan, såklart. för malin stör min sömn. haha :) anyway. har chillat i solen & bara tagit det lugnt. jag har diskat, tvättat och dammsugit som sagt, så nu ser det lite bättre ut här.

blev inte så mycket fylla igår ändå. jag är ju som sagt sjuk och man har inte den riktiga 'partykänslan' i sig då. men "SOM DEN ALKOLISTEN JAG ÄR" som tydligen super dagligen och inte klarar mig utan det, så drack jag några cider & drinkar ändå. så nu har jag stillat mitt sug efter alkohol ^^,  misslyckades dock med drinkarna. haha. men vi drack ändå. även om en hade skitkonstig konsistens och en hade värsta jordgubbsbitarna i, osv osv. vi satt mest & snackade massa skit i köket in på natten och hade kul bara. lyckad kväll :) malin gumman är så soooet.

vi ska snart bege oss och köpa glass på cafét nu tänkte vi. sitter väl där & glassar en stund i solen med hundarna. sen ska vi hemåt och färga håret ännu mer. och resten av kvällen blir det 'sex and the city', godis & kycklingsallad, och bara umgåååås. imorgon ska vi ägna hela dan åt att ligga på en filt i solen borta vid en sjö här, och bara va. sen åker malin hem runt 18 på kvällen. ut med er e det fina vädret och njut medans ni kan. det ska vi göra nu iallafall.

bilder från gårdagen kommer senare.

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0