mjau!

image43

idag åkte jag & anki in till eksjö med picasso för att se om  något allvarligt hade hänt honom. innan jag satte ner han i buren innan vi åkte så gnällde han & jamade som fan för att jag tog i han. när vi väl var hos vetrinären så var han skitsur på honom och bet han för att han skulle låta bli honom. vetrinären hittade en liten svullnad på båda benen ( om jag minns rätt .. ) och han sa att det kommer gå över av sig själv den närmsta veckan. och ja, det var inget allvarligt. och jag slapp betala något.

angelica kör som en jäkla idiot. hahah :) två gånger trodde jag vi skulle smälla. ha, fan va jag skrek. hahaha. men vi skrattade länge åt det efteråt. var inne i stan & fixade en grej på banken. sen så drog vi till en kinarestaurang och åt av buffén. gott, men inget slår falkenbergs royal thai's nr 8 på menyn - that's it! åkte hem, mätta som svin, båda två. lämnade picasso hemma & åkte till mariannelund och hämta lite paket som jag får avi på. fick med mig ett halebop kontantkort hem, en trådlös telefon, en router & en boxer. yeppyepp. sen har jag varit hos ankigumman och ja, jag drack lite grann. och med lite, menar jag lite. tål fan ingenting längre. så jävla fjortis-lätt-påverkad. hahaha :) sen har jag bara mest tagit det lugnt. skulle städat idag, men det får göras imorgon istället. inget planerat imorrn - än så länge.

anki - jag älskar dig. bäst är du! likaså maria. ni är mina allra bästa vänner. KÄRLEK!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha tänk så det blir billiga fyllor ^^ hehe Och du jag är också en bra vän så de så¨. ems älskar mig mest , det är bara för jag är hennes fittnylle :D hahaha *skoja*

2008-05-15 @ 10:49:00
URL: http://pinkladym.blogg.se
Postat av: Maria

Jag älskar dig med gumman! Saknar dig som fan! Inte kul här utan dig=(

2008-05-16 @ 00:28:15

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0