nämen tja!



tja fjantar
. jag är cpförkyld. knappt fått nån sömn alls inatt bara för jag knappt kunde andas... det kom igår kväll nångång. värk i halsen och snörvel snörvel... sen så bara kunde jag inte andas typ under hela natten så jag har vaknat 500 ggr av andnöd.. CP! vet att det alltid är sämst på morgon/kväll men det är DRYGT! jag ska dricka teh nu och tycka synd om mig själv. för jag har så ont. så ont. så ont. sa jag att jag hade ont?

ska fixa det sista innan jag åker in till stan vid halv 1. malin kommer 13.35 men jag får vänta i stan. inte mig emot. ska gå och äta en pizza sen och kolla runt lite. jag har ett paket att hämta ut ;) höhö. får väl se när vi beger oss hemåt igen. jag hoppas iallafall jag blir bättre i halsen under dagen. får väl ladda med halstabletter. wuuh wuuh!

nu blir det dusch & bädda säng. ha en skitbra onsdag! wuuuh wuuh!

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0