SÖNDAGSÅNGEST!

image53

fan va ni suger på att kommentera. hahaha. kul å skriva blogg när ingen kommenterar. hahah. är det någon som läser öht?

seeegt var det att gå upp idag. igår så bakade jag & alex kladdkaka klockan 12 på kvällen & sen såg vi 'click". självklart satt vi och var sociala vid datorn också. haha. somnade 4 inatt. bah! vaknade vid 11. skulle gått upp 10 men vi snoozade en timma. helt döda. nu e vi på topp dock. eller ja, jag är seg som faaan idag. söndagsångest i guess. ska ner till tåget om 10 minuter och säga hejdå till alex ;/ efter det ska jag städa lägenheten. fett stökigt efter denna helg. haha. sen ska jag fan SOVA. sova sova sova. är helt slut. inte fått tillräckligt med sömn i helgen. alex e fan cp. hon måste gå på något för hon har inte sovit alls mycket :| ska nog ha lite filmkväll för mig själv ikväll. palla göra något annat.

tack för en underbar helg gumman! älska!!!! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kommenterar oftast på bdb och ibland här ;p Och ems man ska inte skriva blogg för kommentarernas skull . För i sånnfall om du skrev dagbok hemma typ då skulle du juh behöva visa det för nån för att den skulle kommentera ;) Du får kolla din statestik och bli glad över den över hur många som läser din blogg varje dag :D

2008-05-18 @ 16:54:39
URL: http://pinkladym.blogg.se
Postat av: Maria

Jag läser! Puss gumms=)

2008-05-18 @ 18:06:14
Postat av: Kattis

Nej, det är ingen som läser.. tönt :)

2008-05-18 @ 18:07:38
Postat av: marre

haha jag sviker aldrig =)

2008-05-18 @ 18:44:30
URL: http://skankybellydancer.blogg.se

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0