underbar och älskad av alla.

image52


idag har det varit en lååång dag känns det som. steg upp redan 9 och jag var fortfarande full då. herregud. drog in till stan med tåget 10.06 & drog in i lite affärer & kollade. blev att jag köpte 2 par linnen på vero moda. me like very much! sen handlade vi lite käk & satt i gräsmattan och käkade. fick vänta en evighet på tåget som skulle gå tillbaka 13.36. när vi väl kommit hem så la vi oss. vilade och somnade till också. fyfan va gött! då mådde man lite bättre när man väl vaknat.. fyfan va jag mått bajs idag. tur att jag slapp spy mitt i stan bara. hahaha. lord have mercy. hahaha

nu lagar min gullegumma mat. Köttfärssås och spagetti. ska äta det framför "underbar och älskad av alla. och på jobbet går det också bra" och sen blir det nog fler filmer efter det med popcorn och cola. wihu! ha en fin lördag .. :)

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0