avsluta meningen...

Jag lyssnar på... mamma. mina vänner. mig själv ...
Du mår bäst när du... har ett trevligt sällskap och något gott att äta.
Den bästa krogen heter... förkröket :P
Jag pratar... alldeles för mycket och om alldeles för konstiga grejer.
Min bästa vän(ner) är... dom bästa i världen.
Min första riktiga kyss... var på fyllan.
Jag avskyr när folk frågar... om pengar. vissa saker vill jag ska vara privata.
Kärlek är... något som jag inte kan leva utan.
Jag är hemligt förälskad i... min nya dator. haha.
Min mobiltelefon är... sönder i skärmen.
När jag vaknar på morgonen... så tycker jag det är för tidigt, och somnar om.
Innan jag går och lägger mig... borstar jag tänderna i typ 4 minuter.
Just nu tänker jag på... att jag måste ta på mig och dra ut till macken.
Homosexuella är... ofta jävligt roliga och sköna personer.
Blondinbella är... söt, men väldigt egotrippad.
Jag vill verkligen... att det ska vara jul nu!
Ikväll ska jag... kolla på massa serier och gosa med hundarna. 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag kånar din lisa i brist på annat=) Hoppas allt är bra!

2008-11-18 @ 17:35:30
URL: http://caniche.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0