din kill/tjejsida.



your boy side

[x] du älskar tröjor med luva
[x] du älskar jeans
[x] hundar är bättre än katter
[x] det är kul när någon gör sig illa (ibland kan man inte annat än skratta)
[  ] du hatar shopping
[  ] sorgliga filmer suger
[x] du har x-box, wii eller liknande spel
[x] du lekte med leksaksbilar som liten
[  ] någon gång har du velat bli en brandman
[x] du har ett DS, Ps2 eller liknande
[  ] du kollar på sport på TV
[x] våldsamma filmer är bra
[x] du pratar med din pappa för råd
[x] du har massor av kepsar
[x] du gillar att kolla på fotbolls matcher ( för att killarna är så heta, ja.. )
[x] du tycker det är coolt med baggy byxor
[  ] du tycker det är knäppt med sovaöverparty med massa folk
[x] grön, svart, röd, blå eller silver är någon av dina favorit färger
[x] du älskar att vara galen utan att bry dig vad folk tycker
[x] sport är kul
[x] pratar med mat i munnen
[  ] använder boxers
total = 16.

your girl side

[  ] du använder läppstift
[x] du älskar att shoppa
[x] du använder eyeliner/kajal/ögonpenna
[x] du bär färgen rosa
[x] du går till din mamma för råd
[  ] du hatar att bära färgen svart
[  ] du gillar att hänga utanför gallerian
[x] du älskar att få manikyr och pedikyr
[  ] du gillar att bära smycken ( not much. mina ringar sitter på 365 dar om året. mitt halsband och armband likaså. sällan jag byter dagligen .. jobbigt .. inte min grej.. )
[  ] kjolar är en stor del av din garderob
[  ] shopping är en av dina favoritsaker
[  ] du gillar inte filmerna star wars
[x] du har gått i dans eller gymnastik
[  ] det tar dig ca en timma att göra dig iordning ( om jag ska ut och festa ja, vilket är typ 3 ggr om året. så det räknas inte. annars tar det 10 min - en kvart. )
[x] du har fler än 3 par skor
[x] du bryr dig om hur du ser ut
[  ] du gillar att ha klänning när du kan
[x] du gillar att ha parfym
[x] du använder tjej underkläder
[x] du lekte med dockor som barn
[  ] du gillar att sminka andra för nöjes skull
total = 11


well, jag är inte förvånad eftersom jag är en pojkflicka... ha. tjejgrejer är inte riktigt min grej förutom färgen rosa, shopping smink, heta underkläder och alla tjejserier på tv.

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0