emma.

Ditt beteende
Elak eller snäll :  snäll, oftast. jag behandlar folk som dom behandlar mig.
Tystlåten eller högljudd : hmm. både och. är blyg bland folk jag inte känner, men väldigt lyhörd bland folk jag känner.
Tjaffs eller slåss och sen är det över : tjaffs.
Mysperson eller festperson :  mysperson, fo'sho. men kul att festa ibland också.

Kärlek
Är du singel nu : yep.
Har du någon gång haft ett seriöst förhållande : jaop.
Hur länge va du och din senaste flickvän / pojkvän tillsammans : ungefär 2 och ett halvt år.
Hur stor är/var ålders-skillnanden på dig och din flickvän / pojkvän : 1 år.
Har du någon gång varit otrogen : jo.

Sexliv
Är du oskuld : nejnej.
Är någon du haft sex med ful : ja. men dom va inte det då.
Har du haft sex i någon kompis hem :  jepp.
Har du tackat nej till sex : ja. många ggr.
Vad tycker du om våldtäkter : idiotisk och förjävligt.

Utseende
Vad har du för hårfärg : mörktbrunt just nu.
Vad har du för ögonfärg : mörkblå.
Hur lång är du : 1.67
Vad har du för skostorlek : typ... 38-39. beror på skorna.
Vad har du för BHstorlek :  80B
Är du nöjd med din kropp : jofan. bara magen som måste bort.
Är du nöjd med dina bröst : fett nöjd.
Är du nöjd med din längd : jodå.
Har du några piercingar : en i tungan, en i näsan och en i överläppen, så .. 3.
Har du någon tattuering : ja.

Om killar, för eller mot
Killar som jämt går i mysbyxor : FÖR! fast inte JÄMT kanske :S
Killar med tattueringar :  För. OYEAH.
Killar med långt hår : nejtack.
Killar med smink : ja men isåfall bara lite kajal.
Killar med piercingar : fför. lätt.
Killar som slåss : mot. omoget.
Killar som är emo : emo = emotionell. ja. jag är för.
Killar som är punkare : inga problem. beror helt på personligheten.
Killar som idrottar : för. aldrig fel att idrotta. och det är hett med svettiga killar =P


Kommentarer
Postat av: Emma

killar ska inte ha smink emma!!!!!! :P

2008-11-11 @ 12:08:20
URL: http://diiphthong.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0