happy happy happy!



jag är på strååålande humör idag! trodde dagen skulle bli "sisådär" men den har varit jättebra.
det gick bra på komvux. hon var jättesnäll och vi gick igenom mina betyg och kurserna man ska klara osv. jag kommer förmodligen bli klar på 2 eller 3 terminer. kursen är ganska intensiv, så det kommer bli tufft. men nu har jag skickat in min ansökan och den 8e januari sitter jag i skolbänken igen. och denna gången ska jag klara det. när jag väl är klar kommer jag ( som det ser ut nu ) flytta till oskarshamn eller något i närheten och få jobb där. nu, under utbildningen så ska jag försöka ta mitt körkort också. annars kommer maria bli tokig på mig där borta i falkenberg. haha.

efter mötet på komvux drog jag & solade. dom hade nya rör och jag solade i 20 minuter. ni kan ju tänka er hur stor skillnaden var när jag väl klev ur solariet. såg ut som en jävla pinto. men vem vill sola naken när det har varit tusen andra rumpor på samma ställe? usch!

handlade lite innan jag drog hem. saker att smaksätta mitt vatten med, toapapper & skinka till mina älskade djur. pratade med mamsen också i telefon och hon berättade att hon blev sugen på att skaffa valp när lady födde. så hon hade tänkt på att överta lilla valpen, men pappa var negativ till det, så det blir nog inget med det... men som sagt, dom får låna mina hur mycket dom vill =P då är det full rulle.

som sagt, så skrev jag innan att valpen som var en hon var egentligen en han. haha. och kände att Lonely var lite för "tjejigt" namn på honom, så jag har bestämt mig för att döpa han till Mio. inte 100 % bestämd än på det namnet. men det passar han. sen får det fan räcka. nu måste det va en hane, för så jävla korkad kan jag tamejfan inte vara så jag ser fel 2 ggr.

mamma berättade att hon & pappa kommer på söndag. innan var det inte riktigt bestämt, men nu är det :) och dom tar med sig min nya dator, och sen får jag en ny micro också i tidig julklapp. den jag har nu har jag fått från mamma och pappa. en gammal sketen en som dom hade innan och dom har haft den sen jag typ var 10 eller något. så den har hängt med ett tag. så jag ska laga mat till dom och vi ska ha så mys de timmarna dom är här. tyvärr går det ju alltid så fort när man har kul, men vi ses ju igen om en månad då jag ska hem under jul & nyår. har ni förslag på vad för mat jag ska laga till dom så let me know :) behöver lite tips.

sorry att jag babblar så mycket. är bara på så strålande humör idag! ska snart ut med hundarna på promenad och sen se lite grey's anatomy. kanske gå över till thinagum & umgås lite. ska va i säng vid 00.00 iallafall. imorgon ska jag upp tidigt och ringa posten så dom kommer med mitt paket & sen städa hela dagen! yees, folket. nu är jag "städ-sugen". hoppas suget håller sig kvar till imorgon.


tjing!

Kommentarer
Postat av: madde

vad kul gumman, vad ska du studera?? :) när det gäller mat så behöver du inte klydda till det, gör ngt så enkelt som kanske ngt mat paj och sallad till, kanske ngn god stek (entrecote) med lite potatis o ngn peppar sås... vad vet jag :)



Men du, skit i om du ser fel på könet... deyt är inte superenkelt när dem är så små.. den katten som jag gav till pappa var först en kille, sen en tjej och det var inte förrän han var 3 månader gammal som jag upptäckte att det var en kille och det var när han låg o slickade på den rosa lilla saken mellan benen... haha, ringde till min bror o hade panik.. trodde det var en tjej ju haha.

2008-11-12 @ 21:32:52
Postat av: Erica

Grattiiiis! Fan vad skönt att veta vad man vill, & att vara på väg dit! Jag är avundsjuk!

2008-11-12 @ 21:44:09
URL: http://ericajson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tar det med en klackspark och stänger ute alla sånna elaka kommentarer.

2008-11-12 @ 22:09:53
Postat av: Rebecka

Va kul för dig:D och man mår juh bra att vara glad:D ha det bra kramar

2008-11-12 @ 22:56:39
URL: http://saganomrebecka.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0