IDIOT!

tänk att det hänt så pass nära :\ ( LÄNK )

det läskiga är att jag sett denna gubbe flera ggr gå runt med sitt ena ben ... jag mötte han en kväll för några veckor sen med mina hundar. och yoda började skälla på honom och då sa gubben att han skulle skjuta yoda om han inte höll käft :\ störd. har även sett både han och kvinnan som han hållt "inlåst" några ggr på bussen hem från eksjö. dom stank värre än det värsta jag känt lukten av .. och man borde märkt att något var fel när man såg hur sjukt smal hon var och när hon fick skäll så fort hon ens kollade åt ett annat håll...  asläskig gubbe .. och detta hände 100-200 meter från där jag bor :S creepy. gubben borde skjutas! fan va arg jag blir på sånt här!

Kommentarer
Postat av: melanie

jag vet, fast jag var trött även fast det var fredag:) piggare idag iaf, hehe. Johan var och repade med sitt band, och kom inte hem förrens närmare 22. då hade jag sussat gott i många timmar:)



jadu, sjuka människor finns det överallt nu för tiden. me det är ändå skrämmande när det händer en sådär nära inpå. ursch

2008-09-06 @ 16:12:06
URL: http://melanieee.blogg.se/
Postat av: Maria

svar: lödkurs, eller lödcertifikatskurs är en kurs jag gått för att få lödcertifikat.. så att jag ska kunna löda på kretskort och liknande :) men jag vet inte om jag klarat kursen än, så jag är riktigt nervös :S

2008-09-06 @ 16:21:22
URL: http://alldirtysecrets.blogg.se/
Postat av: angelica

fast allt det tidningarna skriver stämmer inte. hon har itne varit inlåst i 9 år. hon var ju sjuk så hon int ekunde gå ut. däremot så misshandlade han nog henne. men inlåst i 9 år de var hon inte. :/ men äckliga var dom iaf båda 2, så man kan ju tänka sig hur en stuga på 10 kvadrat luktar å ser ut :S

2008-09-07 @ 14:33:44
URL: http://evoleurt.devote.se/
Postat av: DOLLYOFSWEDEN

usch och så nära oxå , helt sjukt. fitt gubbe

2008-09-08 @ 11:15:06
URL: http://missdolly.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0