nattinatt..


" this is all of me. there's nothing more of me than this .. "

jaaa, det är nog läggdags nu tror jag. klockan är mycket och många av er ska upp till skola/jobb snart. jag väntar på att chefen ska ringa in mej nu till veckan eller helgen. i need some extra cash.

god damn va jag älskar domenicko i " a shot at love " störtskön dude! älskar även bobbie. mihi, cute things to look at. imorgon ska jag upp ganska tidigt. måste städa undan här, tvätta osv. för det är inget man orkar göra på en söndag .... och inte på en bakisdag heller för den delen... ^^, nu ska jag väcka min snarkande lady & yoda och rasta dom innan vi skuttar ner i sängen. sleep tight, lovers. 


" pain is temporary but love is forever. remember that "

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0