onsdag.

hey hey hey!

idag så är det storstädning på g. blev inte så mycket sådant igår :\ dock har jag haft huvudvärk sen jag vaknade och det är inte alltför skoj. en skola i eksjö har ringt mej idag och frågat om jag kan vikariera 2 dagar i oktober hos dom, med barn upp till 12 år. i syslöjd. hahahaha. kan INGENTING om syslöjd. jag sög på det i skolan. men jag ska ringa tillbaka till dom sen och säga att jag tar det. jag menar, det är ändå liite pengar. better than nothing.

det med hyran verkade lösa sig. hyresvärden har inte hört av sig idag. iallafall inte än. hmmm.. knepig människa den där gubbjäkeln.

bilder på mina tatueringar kommer upp senare idag. dom är fortfarande inte riktigt läkta. men skitsamma :) bye snyggingar.

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0