alvin och gänget.


wäh, nu har jag varit vaken i 18 timmar. är död. har varit inne hos linus och sett "alvin och gänget". skitsöt film! blev helt kär i den lilla knubbisen theodore.  tog ett tag för mej att fatta att huvudrollen är samma kille som är earl i "my name is earl" .. kände inte igen han utan skägg :)

som sagt, nu e jag hemma hos mams och papps. åkte hit med angelica och roy. jag och mams har varit och handlat lite kuddar till mitt vardagsrum och jag hittade ett par byxor och en tröja. sen har vi ätit potatisgratäng ( min önskan, mammas gratäng är godast ) . och jag har även gosat massa med mina älsklingar. imorgon kanske picasso och louis försvinner , blir sålda :( usch. kommer gråta ögonen ur mej ... vi får väl se om hon kommer imorgon eller ej.

på tisdag blir det tatuering. nervös! iiih!

nu ska jag sova. är svintrött. seeya tomorrow. puuuuss ♥


Kommentarer
Postat av: Towa

tack så mycket vilken härlig bild :)

2008-08-16 @ 10:56:38
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: malin

haha ja jag har köpt en hel hög med julklappar ! :D haha . Ja jag är störd , men annars så slutar det bara att jag är URfattig i december och det vill man inte . Haha det är bara komma och keka ;) haha . Och DU ! blogga va fan! :D Puss snygging!

2008-08-16 @ 12:38:16
URL: http://pinkladym.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0