'bucket list'



NU äntligen är jag klar med filmen. tänkte slänga på ett avsnitt av 'miami ink' eller 'scrubs' innan jag lägger mej.

'bucket list' var en väldigt bra film, precis som vesna sa att den va :) alltid gillat jack nicholson även om han är läskig i 'the shining' .. men jag älskar han i 'livet från den ljusa sidan' gillar morgan freeman också, speciellt som GUD i "bruce almighty". filmen handlar om dessa två, som är båda svårt sjuka. dom möts på ett sjukhus och dom skapar en fin vänskap tillsammans. dom får veta att dom har högst 1 år kvar att leva. då bestämmer dom sig för att skriva en "bucketlist" (livslista) och genomföra vartenda sak på listan, tillsammans, till exempel hoppa fallskärm, bestiga något berg (minns inte namnet), kyssa världens vackraste kvinna, skratta tills man gråter och massa annat. jag lipa en hel del till filmen, som vanligt haha. men det var en väldigt fin film om vänskap. se den :) den va smårolig på vissa ställen också. jack nicholson är ett flum. haha :)

man kanske ska göra sig en egen livslista? ja, det tåls (?) ju att tänka på. nu blir det som sagt ett avsnitt av någon av serierna på datorn, sen hoppa i bingelingen. natti babes!







'i used to call you the love - the love that i never had'.

Kommentarer
Postat av: vesna

re: haha ne inte denna sommar. jobbet tar musten ur en.

hon ha ringen blogg vad jag vet, men facebook :)

2008-08-03 @ 08:29:09
URL: http://stickwithyou.blogg.se/
Postat av: DOLLY

grattis till jobbet då vad skoj :) Ja du somade vid 20 tiden igår. huvudvärken är inte borta än :( shit vad ont jag har. kramis

2008-08-03 @ 09:06:49
URL: http://missdolly.blogg.se/
Postat av: Tuffie

Tack!!

2008-08-03 @ 09:19:05
URL: http://tuffie.blogg.se/
Postat av: melanie

vi har inte tänkt att se/göra någont speciellt. Utan bara komma iväg på en liten minisemester, njuta av sevärdheter och av att se världen lite:) det lutar nog mot Paris, Prag eller Milano:) men vi får se, hihi

2008-08-03 @ 10:07:08
URL: http://melanieee.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, gud ja visst är han! =)<3

2008-08-03 @ 10:46:15
URL: http://juuuliaao.blogg.se/
Postat av: Maria

Gökboet är också jävligt bra!

2008-08-03 @ 10:54:43

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0