dagens.

Dagens humör: nervös. smågrinig.
Dagens mående: jodå.
Dagens borde: städa, tvätta och fixa det som inte är fixat i gästrum/datarum än.
Dagens frisyr: nyvaket ruffs. ska in i duschen strax.
Dagens klädsel: just nu har jag bara hotpants och en tröja på mej. som sagt, in i duschen snart.
Dagens planer: städa, tvätta, tatuera mej med angelica & roy i vimmerby i eftermiddag/kväll.
Dagens materiella vill ha: möbler till lägenheten, inredningsgrejer öht. pengar, yes please.
Dagens längtan:
har nog ingen längtan. och det är faktiskt skönt.
Dagens fundering: om "mina" kissar har det bra i nya hemmet. om tatueringen kommer göra ont...
Dagens beroende: frukt i massvis. alltid.
Dagens tråkigaste: att jag inte orkade upp vid 9.
Dagens tidning: no one.
Dagens låt: kid rock - all summer long. 

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0