datorstrul IGEN.



förlåt för dålig update, kära ni. min dator pajade totalt i lördags natt och tills idag har jag inte haft någon dator alls. nu har jag köpt en "ny" och nådde ett trådlöst nät på stationen i eksjö. sitter här & väntar på buss hem.

fått massa sms om att folk trodde jag dött. hahaha. så illa är det inte. fått mycket gjort när jag inte haft någon dator, samtidit som det sugit. man känner sig naken utan den. haha. databeroende som jag är.
det som sög var ju att ALLT försvann på datorn. har ingenting kvar alls :( allt försvann. t.o.m bilderna från min & n:s tid, vilket gör ont. dom bilderna betydde mycket för mej och går aldrig få tillbaka.

jag mår bra i övrigt. haft lite motgångar som varit jobbiga för mej. ett exempel på det är att jag fått hem papper på en viss grej som betyder mycket för mej fortfarande. men när jag väl fick dom så gick jag sönder... men det är bara att fortslt ätta leva sitt liv helt enkelt. nu kommer snart min buss så jag ska stänga ihop laptopen. men vi kanske hörs senare ikväll. om inte denna dator pajar också... jag har ju sån tur med datorer... haha.

FET PUSS :-*

Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

sv: ååh tack sötnos :)

2008-08-28 @ 20:21:21
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: Erik Keding

Usch vad jag inte gillar datorstrul, det ställer verkligen till mycket! Inte minst om man är bloggare...

2008-08-28 @ 21:44:34
URL: http://theartist.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0