felskickat.

ibland blir det att det SMSet eller det MMSet man skulle skicka, hamnar hos någon annan. man skriver något dumt om någon person, för man är arg på människan, och eftersom man sitter & tänker på den personen, så råkar man trycka på den personen och sända det till den personen..

 

jag har skickat fel många ggr. speciellt på fyllan. det har blivit en del konsekvenser, men ja, det var ju felskickat. haha.

 

har NI någonsin skickat ett MMS eller SMS till heeelt fel person? tell me :)

 

 


 



 


Kommentarer
Postat av: Madde

OOOH JA.. kommer aldrig glömma det, en svin som förgrep sig på min kompis för 5 år sen skrev till mig och ville önska glad påsk o bla bla.. jag svarade inte men skrev till min kompis ngt i stil med 'svinet hörde av sig, jävla as ville önska glad påsk.. äckliga jävla kukhuve borde fatta pikarna!'



Råka skicka det till honom istället men det var väl bra för efter det så hörde jag inte av han mer..

2008-08-19 @ 12:26:43
URL: http://vivalawhitegirl.devote.se
Postat av: Sara

haha jo det händer :P

2008-08-19 @ 14:37:56
URL: http://saaraa.blogg.se/
Postat av: J

Så länge man inte skickar en nakenbild så är det väl ingen fara men det har hänt att jag har skivkat fel.

2008-08-19 @ 15:19:46
URL: http://starfield.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha ja jag skulle ju skicka till dig, men det kom ju till Niklas... Det vet du ju förresten=) Puss

2008-08-19 @ 21:27:30
Postat av: sussie

jag var så ledsen en gång o skrev till mitt nuvarande ex att jag saknade honom o så. Och så skickade jag till min kompis som satt brevid mig istället. Så svarade hon. saknar dig med sussie. haha

2008-08-19 @ 22:08:56
URL: http://pompido.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0