helluuu!

varit hemma sen runt 20 över 22, men jag har suttit i telefon med mariagumsan och läst runt på alla bloggar jag följer. 

det gick bra på jobb. jag älskar min chef! så jäkla härlig är hon! det va inte så många hundar idag, thank god. det va becksvart när jag slutade jobba och jag fick ringa malin på vägen hem så jag inte skulle va alltför rädd. jag jobbar mitt ute i skogen, typ. och på en bit av vägen finns inga lampor. det är illa :] det gick inte så bra när det va gupp i vägen och man kom i full fart. aj aj aj!

är otroligt trött nu och sleten. tänkte lägga mig och se på "ray" som jag köpte idag. ni vet, ta 2 filmer för 99 kronor. var tvungen att köpa den och "knocked up" sååå bra film! "ray" har jag dock inte sett, och lär inte orka se hela filmen för den är ungefär 3 timmar lång tror jag det va. så det blir väl halva ikväll och halva imorgon. är det någon av er som sett den?


Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0