i ärlighetens namn.


Utvalda frågor från "Sanningens Ögonblick" .. Här finns ingen lögndetektor, men va ärlig ändå.

Kan dina vänner lita på att du behåller en hemlighet?

- ja det tycker jag. jag är tyst om det om dom ber mej om det.

Om du vann en stor summa pengar, skulle du dela med dej till dina vänner då?
- absolut. skulle bjuda alla mina vänner på en resa utomlands eller något. skämma bort dom, för att dom är mina vänner.

Har du någon gång snokat i en kompis handväska?
- hm, inte vad jag minns.

Händer det att du köper kläder som du egentligen inte har råd med?

- jo .. ibland. haha. inte bra.

Är du rädd för att du ska se ut som din mamma när du blir äldre?

- jag är redan lik henne, så jag vet att jag kommer va mycket lik henne som äldre. så eh, nej.

Har du lämnat en kompis på krogen och smugit hem med en kille?
- lämnat på krogen. mja, men det blev ju att jag drog ifrån en fest där angelica va på, och hon mådde dåligt så vi la henne ner så hon fick sova. och vi drog till krogen, jag & hennes bästa killkompis, men vi skulle hämta henne senare, men det blev aldrig av, utan han drog me mej hem till han istället .. ehum ... ja.

Tvättar du alltid händerna efter du varit på toaletten?
- ja. är ganska viktig med sådant.

Har du brist på toapapper någon gång torkat dig med en gästhandduk?

- hahahah. ja. på fyllan nångång.

Har du någongång satt in en kontaktannons?
- nope. bara sånt där när man ville ha brevvänner .. jag va medlem i pollux eller vafan den där hästklubben hette.

Har du haft sex med en kompis pojkvän?

- nej. men min kompis bästa killkompis... att ha sex med ens kompis pojkvän är ett big no no. skulle aldrig göra.

Har du någonsin känt dig sexuellt attraherad av en tjejkompis?
- hm, njae.

Har du haft sex med fler än två män på en dag?

- nej. inte vad jag minns iaf .. hmm?

Skulle du kunna donera en njure för att rädda din mamma?

- sjukt dålig fråga. SJÄLVKLART, utan tvekan. min mamma är mitt allt.

Tycker du att du är snyggare än dina vänner?

- hell no .. alla mina vänner är typ snyggare än mej.

Har du haft sex med en av samma kön?
- nej.

Anser du att du är bra i sängen?
- jodå, jag duger i krig. haha, nejdå, men jo. det tycker jag.

Har du någongång haft snuskiga fantasier om en kompis pappa?

- eeew, nej. eller har jag det? hm.

Har du tagit droger under dom senaste 6 månaderna?

- nej. men har haft god lust många ggr bara för att glömma.

Har du nångång medvetet repat en bil?

- ja, jag gör det ganska ofta. hahaha. äääh, sluta sucka, idioter förtjänar det.

Har du någonsin skällt ut någon för att personen kört dina kläder i fel tvättprogram?

- nope. eller jo, mamma isåfall. hon krympte mina favoritjeans nångång. så ARG jag var. men det va typ 100 år sen ..

Har du i vuxen ålder gråtit när du sett en tecknad film?

- hahah ja. jag lipar till det mesta.

Är du avundsjuk på någon av dina vänners kroppar?
- ja. det är jag. angelicas är jag avundsjuk på. hon har formerna som jag vill ha. jävla subba .. :P

Har du snokat i någon av dina vänners föräldrars privata lådor?
- nej. sånt gör man inte. det är som sagt privat.

Har du roligare utan din flickvän/pojkvän när du går ut på krogen?

- har ingen pojkvän. men det e alltid roligast att gå ut med tjejkompisarna på krogen tycker jag.

Gillar du din bästa väns föräldrar?
- har 2 bästa vänner. angelicas föräldrar är jättehärliga tycker jag. marias mamma har jag inte träffat, men jag har träffat hennes pappa och jag är lite rädd för honom. haha.  men jag gillar han .. haha. tror jag.

Har du någongång lurat din kompis på pengar?
- nej.

Finns det något som dina vänner borde få veta, men som du inte vågar säga?

- ja, det finns det säkert. alla har väl sina hemligheter som man vill hålla för sej själv. blir ni nyfikna nu eller? haha.

Brukar du jämföra din killes kropp med andras på badstranden?
- har ingen kille fortf, men jag gjorde det inte när jag var tillsammans med n iallafall.

Har du tjuvläst din killes mail eller sms?

- i repeat. har ingen kille. men jo jag tjuvläste n:s sms ibland, men han visste det typ. och hade ju inget att dölja, så. jag gjorde det av ren uttråkning.

Har du som vuxen någon gång låst in dig på toaletten och vägrat komma ut?

- ja det har jag. många gånger. det är bra med lås på dörrar ibland.

Har du någongång skällt ut en lapplisa?

- nej. men jag har kollat på när folk gjort det. skitkul! haha.

Om du hittade en stor summa pengar på gatan, hade du lämnat det till polisen då?
- eh, nej. haha.

Skulle du polisanmäla din vän om hon gjorde ett allvarligt brott?
- nej. det hade jag inte.


jag utmanar alla som vågar va ärliga. haha.

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack sötis =)

2008-08-19 @ 23:22:07
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Maria

En sån som knäcker =)



Jag har bara jobbat och varit hos kiropraktorn =)

2008-08-19 @ 23:25:20
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0