jag orkar inte mer.

fan va jag mår dåligt just nu. gråter ständigt. jag vet inte vart jag ska ta vägen och jag känner mej hjälplös. jag saknar mina kissar. jag känner mej så dum ... jag känner att jag svikit dom.

sen mår lady skit också och jag kan inte komma till en vetrinär, för han jag brukar åka till är inte hemma. och ingen kan hjälpa mej att skjutsa in mej heller. är orolig som fan för henne... hatar att jag inte har körkort själv vid sådana här situationer men vill inte heller va jobbig och be någon annan om skjuts. swahn har ingen bil och andra vill inte... jag önskar lady kunde prata och berätta för mej vad som gör ont. vad som är fel...

saknar mamma otroligt mycket nu. jag trivs så bra varje gång jag är hemma hos mams och paps. saknar finsjö lite. önskar jag kunde åka dit oftare med djuren. känner mej bara ensam nu när jag är tillbaka hemma.

tårarna kan verkligen inte sluta rinna just nu och jag känner mej fortfarande otroligt ensam och tom bara. det va länge sen jag mådde såhär dåligt. idag vill jag bara gräva ner mej... det gör ont i hela mej. nu har jag verkligen träffat botten.


Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0