life is good!


haft en superbra kväll med angelicagum. drog & solade när vi kom in till eksjö. så jävla skönt. ska börja med det regelbundet igen. hatar att va blek! därefter drog vi och köpte frukt och energigrejsemojs. sen så drog vi på friskis&svettispasset. det kom säkert mellan 50 - 70 pers. det var ganska fullt jo. jag kände mej som den fetaste där typ. haha. det stod "otränad" i min och angelicas panna.

passet var sjukt jobbigt, om man är otränad. visst, man ska ta i sin egen takt, men jag ska alltid ta i mer än va jag klarar av när jag väl kommer igång. så jag tog i som fan i början och sen blev det att jag började frysa samtidigt som jag svettas som fan. någon som vet va det beror på? :S
men fan va skönt det känns nu efteråt. ska dit igen på torsdag och köra på. asskoj! får nog ta det lite lugnare nästa gång! efteråt drog vi och handlade. blev lite strul med mitt fucking bank-kort där, men det ordnade sej :) nu sitter jag och tänkte göra lite att äta. ska ut senare och va lite kriminell. hahaha :) angelica och maria vet vad jag pratar om. kanske ska färga håret sen också.  bye.


Kommentarer
Postat av: evelina

sv: ja jag har faktiskt sett den nu, ruskigt bra om jag får säga det själv :)

2008-08-11 @ 21:56:25
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Maria

BusEmma=)

2008-08-11 @ 22:49:39
Postat av: melanie

förmdoligen för att din kropp inte är van vid att röra sig så pass mkt. då kan man tom bli illamående.

2008-08-12 @ 19:21:18
URL: http://melanieee.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0