måndag.


uh, det blev mycket sömn för mig denna natt. jag somnade runt 1 inatt, och vaknade vid 11 nånting och märkte att jag stängt av mitt alarm i sömnen. gick upp, gick på toa & la mej sen igen. jag mådde inte riktigt bra & behövde sova ut. känns inte som man hunnit sova ut när jag varit i falkenberg heller. så jag hasa mej ur sängen vid halv 2 idag. jag vet, lat som jag är, men det finns ju inga hundar som behöver gå ut & kissa .. inget att tänka på. jag behöver ta det lite lugnt.

drömde om n inatt också. kändes ju inte så jävla kul kanske. minns knappt va den handlade om, men den påverkade mej ganska mycket. jag grät i drömmen, och vaknade upp runt 5 imorse och grät på riktigt också. det kändes jobbigt. jag saknar honom väldigt mycket idag. vissa dar mer, vissa dar mindre...  idag är det det förstnämnda :/

ikväll ska jag och angelica träna, på nån gratisgympa eller vad hon snackade om. gratis är gott :) innan det ska vi sola lite tänkte vi. vi ska ju tatuera oss nästa vecka, som bestämt, så vi vill sola lite innan dess. imorgon börjar jag jobba vid 15.00. första dagen. ser jag fram emot! annars blir det lugnt. det behövs ibland.

jag saknar mina djur! så förbannat tomt! är så van att stänga sovrumsdörren & toadörren för att jag inte vill ha katterna där inne, men nu behöver jag ju egentligen inte det. men ändå gör jag det av vana. saknar kissarna stryka sig mot benen och en skällande yoda som man blir skogstokig på. längtar till fredag då jag ska hämta dom!  men en sak vet jag .. jag hade aldrig kunnat leva utan djur när jag bor själv. no way in hell.

nu ska jag göra lite krubb & sen platta håret. allt går i slowmotion idag, men jag klagar inte ;) vad gör ni idag?

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0