prom night.

hey lovers

hur är det med er denna dagen? det är mulet ute idag. ganska skönt faktiskt. det är iallafall svalt i lägenheten. men jag vill ändå ha värmen resten av augusti. det är ju sommar förfan!
ska slänga i mig 2 mackor med ägg på tänkte jag & lite oboy. ska ju iväg med 14.02-tåget in till stan & träffa paret som har hund-dagiset :) lite nervös är jag, men det kommer nog gå jättebra. jag hoppas dom gillar mig bara. dom lät verkligen helt underbara i telefonen. wish me luck, people.

kommer komma hem efter 18 ikväll. det är skitdåligt med förbindelsen på helgerna. så får väl handla lite & sen sätta mig på någon pizzeria eller något och glo. jag längtar tills jag har mitt körkort och en egen bil, så jag slipper åka tåg/buss fram & tillbaka ständigt. not fun at all.



inatt såg jag på "prom night" med brittany snow ( john tucker must die, hairspray ) bland annat. jag trodde att den filmen säkert än någon jäkla B-film, men den var riktigt bra. den var ju inte läskig öht, men den var spännande. och brittany spelar riktigt bra tycker jag. så om ni inte sett den, och gärna ser något spännande, så se denna. hon är otroligt vacker dessutom.

nu ska jag se 'scrubs' och äta lite. ha en finfin dag people!

Kommentarer
Postat av: Melanie

håller tummarna:-)! blir säkert bra! det är mulet är idag också, plus att det regnar, sköööönt! mera värme kommer nog, sommaren är faktiskt inte slut bara för att det är aug :-)

2008-08-02 @ 13:57:00
URL: http://melanieee.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0