regnig söndag.

morrn morrn.
vaknade upp av att regnet slog mot rutan. lady har haft feber inatt, så jag har varit nånstans mellan sovande och vaken hela natten för att hålla koll på henne. ska snart hemåt, och då ska vi åka till vetrinären med henne direkt. hon har ingen feber längre, men inatt var det jobbigt. men jag har vakat över henne hela natten. om hon inte mår bra, mår inte jag heller bra.

i dag blir det hemåt igen ja. i spöregn. mindre skoj. . . fyfan. skitväder. hoppas det är bättre i bruzaholm. hur är vädret hos er? nu ska jag iallafall packa, och gosa det sista med picasso och louis innan dom beger sig till sitt nya hem. känner redan nu att jag har gråten i halsen så detta blir allt annat än kul ...  puss.


Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0