sommaren 2008 är över..

- Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort för?
tatuerade mig. det var inte smärtfritt.

- Dog någon som stod dig nära?

nej.. men jag har önskat livet ur folk. hemskt att säga, men så är det.

- Vilka länder besökte du?

länder? falkenberg och skåne. hahahah ;) varit isolerad i sverige hela sommaren, tyvärr.

- Är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?
kroppen. mer pengar. mer jobb. en kärlek. men jag saknar dock inte att ha någon nu. men om ett år vill jag förmodligen det ^^, hmpf.

- Vilket dag från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
dagarna i falkenberg hos min kära maria. sommarkvällarna full med angelica.

- Största misstaget?
en kille vid namn david.

- Har du varit sjuk eller skadat dig?
sjuk har jag varit. skadar mig gör jag ständigt. iallafall när det gäller foten...

- Bästa köpet?

ingen aning... min grej till ipoden... va det nu heter..

- Vad spenderade du mest pengar på?
kläder, mat & dryck antar jag.

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
absolut . många saker. många människor.

- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
bag in da box , all summer long, run the show.

- Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
ledsnare. har nog aldrig haft en lika jobbig sommar som i år. men det finns ju en stor anledning till det också. blev ju lämnad i våras och det tog hårt på mig. varje dag är en kamp...

- Vad  önskar du att du gjort mer?
solade och badade, tränade, festade, var ute mer.

- Vad önskar du att du gjort mindre?
slösat tid på david.

- Hur tillbringade du midsommarafton?

hmm... var i oskarshamn med angelica och roy.. råkade strula med en jobbig kille. haha. vilken kväll...

- Blev du kär i sommar?

mm... men det var inte långvarigt. tur var väl det.

- Hur många förhållanden?

none.

- Favoritprogram på tv?
inte haft tv på hela jävla sommaren tack vare min äckliga hyresvärd!!!!

- Bästa boken du läste i sommar?

någon av martina haag. minns inte bokens titel nu dock.

- Största musikaliska upptäckten?
takida.

- Något du önskade och fick?

världens bästa vänner - maria & angelica. ( malin, alex, madde i malmö och min solstråle madde i hbg, emma.s, sara, sussie, bobo, tomas, jess, johan och jääänny, wedin, roy, mikael )

- Något du önskade dig men inte fick?
snyggare kropp. men man måste slita för att bli nöjd.

- Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?
har inget jävla sommarlov! :( hemskt!

- Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?

om jag fick träffa min systerson men det kan man ju fetglömma... sucken.

- Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008?
ööh. min egna kanske?

- Vad fick dig att må bra?
maria & angelica! ♥ och alla mina andra vänner. mina djur & familjen.

- Vem saknade du?
n :( mina vänner långt bort.

- Sommarens sötaste?

mina vänner såklart.

- Sommarens godaste?
jordgubbscider. malins mat och alexandras köttfärsås & spagetti.

- Sommarens största kärlek?

mina djur.

- Sommarens besvikelse?
david. n.. ja, det är mycket besvikelse från många håll...

- Sommarens bästa?
vänskapen.

- Sommarens snällaste?
mamma ♥

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0