TÄNK POSITIVT. TÄNK POSITIVT.



hahahaha. tur att man inte känner någon som har sådana här problem ... och tur att inte N hade dessa problem. hahaha.
jag har nog fått ett mindre damputbrott på min dator ibland när det segat och puttat till skärmen eller sparkat på datorn. inte bra inte bra, jag vet men ibland har jag velat kasta ut den genom fönstret. n sa alltid att jag ska va snäll mot datorn för då är den snäll tillbaka.. kanske stämmer, vad vet jag. haha.

hittade den hos min favoritbloggerska NoScarlett. var bara tvungen att lägga in den. jävla mongokille. han kan fan inte vara normal.. har någon ni känner betett sig såhär? stackars tangentbord... får seriöst ont i öronen.

Kommentarer
Postat av: melanie

tycker det säger sig självt att denna unge, har någon slags bokstavsdiagnos:) något fel är det ju någonstans iaf:)

2008-08-04 @ 13:32:09
URL: http://melanieee.blogg.se/
Postat av: melanie

johan är i åmål och hälsar på sina föräldrar:)



yes dom bär in det, ända in i lägenheten. annars är det ju ingen ide' med hemkörning, om man måste bära själv sen. haha:)

2008-08-04 @ 13:38:39
URL: http://melanieee.blogg.se/
Postat av: liene

Den där videon är nästan lite läskig, ofta man skulle vilja träffa den killen.

Jag har ju med haft dapm på daorn, men aldrig så jag går så långt.

2008-08-04 @ 13:54:12
URL: http://lienes.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0