in i dimman..



hej vänner.
sorry för dålig update. ingen riktig lust till nånting. ännu mindre nu när man e på skithumör ...
fått veta så sjukt mycket grejer om n, så jag vill bara spy. jag vill aldrig mer veta av honom. så illa är det. fan va han sjunkit i mina ögon. jag tänkte ju att jag kanske kunde bli vän med han senare igen men jag kan inte. inte efter detta. lögner, svek och skitsnack är det från hans sida. han är död för mej. iallafall den n jag en gång älskade och ville leva med resten av mitt liv ... jag ska lösa det. och han ska få betala förr eller senare. i hope you are fucked for life.

idag har jag snurrat runt med min granne swahn i nässjö. han är jävligt rolig att umgås med. väldigt lik mej till sättet. haha. kul kul. var i nässjö & köpte massa alkohol till ikväll :)

igår så blev det en lugn kväll. skulle se sex and the city filmen men nått gick fel med nedladdningen så jag hade en helkväll med kära tomas på msn. fan va jag skrattade. mina vänner är guld värda ♥
ikväll blir det stadsfesten i eksjö, efter många om & men. jag och  angelica har ju pratat om det länge. dock är jag besviken på alla som inte kom på min inflyttningsfest som skulle va ikväll. vissa har goda skäl till det. andra skäl va bara bull. man känner sig oviktig som fan ibland. man vet vems ens riktiga vänner är iallafall.

så, som sagt, ikväll blir det fest för hela slanten och jag ska hoppa in i duschen nu och ta första cidern strax därefter också. ska åka in runt 4 & äta och sen dra igång festen. wihu! hoppas på en kul kväll med angelica. vi ses i dimman!


maria - jag finns här så gott jag kan. föralltid.



Kommentarer
Postat av: Maria

Tack gumman. Du är guld värd... Eller rättare sagt mycket mer! Puss

2008-08-30 @ 14:34:05

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0