this is not goodbye.


jag suger på att uppdatera när jag är här. excuse moi.
har haft så fullt upp med att umgås så jag har inte haft tid att prioritera datorn. även om vi bara suttit inne, när vädret inte varit som bäst, så har det varit bättre, än att glo framför en skärm.

senaste dagarna har varit mysiga. i onsdas så kom cissi hit, och vi 3 drog till stan med lille neo. kollade runt i butiker. drog runt och glodde, åt mjukglass och bara hade allmänt kul. cissi är dessutom en skitrolig tjej så det va inga problem att vi var 3, som det ibland kan bli.

marias bil började ryka igår. det va fett läskigt. haha. fan va rädda vi var. vi skulle till fynda för att kolla runt men kom inte ens halv-vägs förrän maria börja skrika om att nått gått fel, medans jag inte märkt ett skit. det luktade dock konstigt och vi vågade inte åka vidare. så vi körde hem istället men på vägen hem så rykte det bara mer & mer från bilen och vi blev livrädda att bilen skulle explodera samtidigt. ALLA som åkte/gick/cykla förbi glodde som fan. jag blev så nervös så jag börja asflabba och maria blev tokig. dessutom va ju neo i bilen och det va ju viktigast att få ut honom, ifall om något skulle hända. mikael hittade något fel med ena framhjulet tror jag. anyway, bilen funkar inte alls nu :(  inatt var det dessutom spöregn ute och det åskade som fan. jag blev lite rädd :/

idag har vi bara legat på latsidan och varit inne. vädret har inte varit så bra. ikväll gick jag och maria till ica och handlade lite. vi lämnade mikael hemma. skulle gått till stan men vi var för trötta så det blev uppskjutet till imorgon. sett på "rise" ikväll med lucy liu. riktigt bra film faktiskt! gillar inte vampyrfilmer, men denna va jättebra. den borde ni verkligen se. nick lachey är med i filmen, för er som tycker om honom ;)


imorgon är det min sista dag här :( på söndag 14.34 åker jag hemåt igen. blir direkt till bruzaholm. får hoppas det är mer ordning på SJ bara :/ annars kommer jag bli riktigt pissed. i veckan ska jag hämta djuren hos mina föräldrar. och på måndag börjar första jobbedagen för mig :) längtar!  v. 34 ska jag tatuera mig också! något jag ser fram emot ordentligt.

i övrigt mår jag bra. eller ja, sådär. jag mår okej. det är jobbigt att vara här i falkenberg. inte hos maria & mikael utan bara för jag bott här med niklas i över 2 år & det känns jobbigt. minnena är färska fortfarande ... träffade på johan idag och fick höra lite saker om n. visst saknar jag honom, men det är bara att gå vidare och leva livet. that's life. everything happens for a reason...

nu ska jag krypa ihop i soffan och gosa med domino. imorgon ska vi in till stan & glo lite. på kvällen blir det nog royal thai. last night here. kommer sakna er, gumman ... friends forever. always! 
och jag lovar er, kära läsare att uppdatera mer när jag väl är hemma igen. hoppas ni inte tycker illa om mej nu ;) natti.



Kommentarer
Postat av: Sara

vill också se rise, den är värd att se alltså?

2008-08-09 @ 15:33:32
URL: http://saaraa.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0