dag 2.


man möttes ju av massor av kommentarer när jag loggade in nu! härligt. sånt gillar jag. ni är så söta.

kom precis hem från jobb nu. slutade lite tidigare, eftersom jag jobbade så snabbt. det va inte så många hundar idag heller, så det var skönt. kom in en fransk bulldog innan jag slutade mitt pass. så jäkla söt. gjorde ifrån sig ett as-sött ljud när han luktade på allt under "sniff-promenaden" hahaha :) gull!

fick nyckeln så imorgon har jag eget ansvar hela morgonen. ska öppna och gå ut me alla och göra allt utan deras hjälp. får se hur det går. det är ju bara 2 timmar på morgonpasset :)

och vet ni? idag har jag gått över 15 000 steg! deni! har nog aldrig gått så mycket, vad jag vet om iallafall. haha. lagom trött i fossingarna nu =/ nu blir det dusch och lite mat, och sen en bra film innan jag ska lägga mej. blir sängen tidigt ikväll med tanke på att jag måste in tidigt imorgon.

haft en bra dag?

Kommentarer
Postat av: Fatma

Sååå söt bild! ^^

2008-08-14 @ 23:28:00
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: melanie

keep it up!:)

2008-08-15 @ 09:53:38
URL: http://melanieee.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0