velvets saknad.



filmade velvet när hon jama innan. ni hör henne bara, för hon syns inte i klippet ... men såhär låter hon hela dagarna... och på nätterna. jag blir tokig. jag vet inte vad det är, om hon saknar louis och picasso ...? för hon har alltid varit den tysta katten av dom jag haft. men nu jamar hos som fan. jag hoppas det slutar snart och att hon bara letar efter dom...? vad tror ni? hon har ALDRIG varit ensam katt innan... blir fan skogstokig på henne just nu. älskar henne till döds men hon väcker mej med detta ljud 511 ggr varje natt :/ det enda som blivit bättre är att hon är sjukt gossjuk hela tiden. och om jag inte klappar henne slår hon till mej med tassen.

fick mejl av annte innan iallafall, den nya ägaren till louis och picasso. hon sa att allt går bra och dom har kommit överens med hennes stora pudel och vant sej vid hennes barn. hon sa att det såg ut som louis grät igår för det rann från ögonen. hon tror dom saknar oss.. jag hoppas det. jag saknar dom massor!


Kommentarer
Postat av: angelica

låter som hon marschar...

2008-08-22 @ 10:08:24
URL: http://evoleurt.devote.se/
Postat av: melanie

klart att hon letar efter sina kompisar. vad skulle man själv göra liksom? helt plötsligt är alla bort och bara hon är kvar, det är inte konstigt att hon är som hon är:/

2008-08-22 @ 11:31:30
URL: http://melanieee.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0