do the can can

vilken dag.
jag gick upp 8. JA, TILL ER STORA FÖRVÅNING - ems var uppe SÅ tidigt. malin ser iallafall ut att va lika chockad varje gång jag är uppe INNAN klockan 14 :P haha.

var inne på möte vid 10, & som vanligt gick man därifrån irriterad & skitsur. slängde ut mej all skit till thina, sen drog jag & sola. sen när jag väl kom hem, så fuckade sig min datorladdare. funkade inte i något vägg-uttag i hela lägenheten. så jag fick åka in till stan igen, för att prata med killen på eksjö it. men när han provade datorladdarn i hans vägg-uttag var det minsann som vanligt! sååå, det måste vara fel på min lägenhet. ( ??? ) well, nu har jag fått låna en av thina. så jag kan se på någon film ikväll innan jag ska lägga mig.

köpte paris hiltons parfym "can can" i stan. den är ju såå go! så nu kommer jag lukta gott imorgon. hähä. nu ska jag hoppa in i duschen och käka lite kvällsmat. vad gör ni denna fredag då?


Kommentarer
Postat av: malin

jag rensar garderob, vilket jävla jobb! hoppas du får en mysig fredag baby

2008-12-19 @ 21:33:59
URL: http://pinkladym.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0