en lista.

Sötast: Danne :)

Älsklingsmat: Mammas mat.

Rädd för: ormar, spindlar, höjder, vatten, mörker.

Egenskaper: charmig, snäll, kramgo.

Framtidplaner: inte tänkt så långt. mest att jag ska klara utbildningen och att jag ska få mitt körkort just nu. och gå ner i vikt.

Favorit färg: hm. rosa. men gillar andra färger också.

Älskar att: umgås me mina vänner, sova, shoppa, gosa.

Hatar att: bli utnyttjad.

Saknar: mamma och pappa, mina vänner!

Gillar att: städa. busa.

Det första på morgonen: kollar klockan ...

Det sista på dagen: pussar hundarna godnatt, såklart.

Daglig rutin: prata med mamma.

Favorit drink: strawberry daquiri.

Husdjur: katten velvet, hundarna yoda & lady, valpen mio & dammråttor.

Vill helst slippa: min värk i käften just nu...

Mest nöjd med: med mitt ansikte, faktiskt.

Vidrigaste: falska människor, fjortisar! det flockas av dom. usch. skitsnack...

Finaste: mina vänner.

Behöver just nu: pengar. kramar. morfin!

Tacksam för: alla mina vänner och min familj. det är dom bästa. sen är jag tacksam för bedövning också! amen.

Dansar till: musik man kan skaka rumpan till!


Kommentarer
Postat av: fanny

så lite så :) Yes, många kvar. Problemet är bara att jag inte har så stora stlar kvar. Alla 39or är slut. Men jag har 3 41or och alla andra stlar efter 39. :) Bara att säga till om du vill köpa.

2008-12-06 @ 14:01:55
URL: http://blonds.blogg.se/
Postat av: jenny

Haaaj! Jag lånar din lista=) hoppas det bli bättre med värken... kram!

2008-12-07 @ 10:56:01
URL: http://caniche.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0