idiotidiotidiot.

Du visade klart o tydligt att du bara ville ha mig för en sak, resten av tiden satt du vid datorn och betedde dig som om jag var osynlig, så gör man inte!!! Speciellt inte när jag  tog mig hela vägen hem till dig.. tänk på det nästa gång du bjuder en tjej på dejt för fortsätter du så så lär du vara ensam resten av ditt liv. Men att du tror att jag fortfarande ska komma krypandes tillbaka till dig är bara patetiskt. Du är skrattretande. Du är ute ur mitt liv. Folk ska förtjäna mig. Det gör inte du. Go fuck yourself.

... aaaaaaand send.


förhoppningsvis fattar du nu.


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej. Hoppas han förstår nu. Har inte internet just nu . Men återkommer så fort jag sitter vid en dator. You go girl! Kram lina

2008-12-30 @ 15:42:49
Postat av: Madde

Do work kiiid :) Grymt skrivet hahahahaha... är det bara jag eller har jag hört detta förr hahaha.. Puss gumgum

2009-01-01 @ 19:59:56

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0