julen är här... eller?

fyfan, jag höll på att bli tokig inne i stan. FETASTE KÖERNA ÖVERALLT.  på bokhandeln skulle jag in och köpa en bok, men kön var på 30-40 minuter .. sjukt lång.
och på alla andra ställen också. folk med överfulla påsar, folk med barnvagnar, skrikande barn som vägrade gå, bimbosar som springer runt och tror dom är heta, men det fanns många snygga rumpor att kolla in på killarna. mumsfillibabba!

gick nog in i ... 15 affärer, men kom ut lika tomhänt igen, i över 2 timmar .. till slut gick jag in på domus och plockade på mej lite saker till en goodiebag. lite annorlunda, men vafan, jag har noll fantasi. inte så lätt när man är ute i sista sekund..

mötte upp mamma vid halv 1, så vi hann med en fika innan vi åkte hem igen. orkade inte va kvar längre. jag hostade, och nös och mådde bara skit av att va där inne. nu e vi hemma, och jag har slått in paket, och skrålat till julmusik för att få någon julstämning, men INGEN! well, den kanske kommer .. i doubt it though. har några klappar kvar, men måste fixa lite innan jag ska slå in de sista..

nu ska jag pilla på designen på andra bloggen som öppnas vid års-skiftet... och sen ska jag klä granen med mamma.


Kommentarer
Postat av: Maria

GOD JUL snygging!! Hoppas du får det riktigt härligt med god mat och många paket! :D



puss&kram! <3

2008-12-23 @ 19:00:24
URL: http://alldirtysecrets.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0