nostalgi på hög nivå.



a-teens på stadskampen, för lääänge sen. småskitar. och denna låten .. jiiies. helt besatt.
tror jag gick i 6an när den här var som populärast. tiny ems ..
och alla minns väl stadskampen .. fredagens största underhållning.

"mamma mia here i go again. my my .. how can i resist you?"




bubbles - happy girl. oooh myy goood. denna hade jag på repeat JÄMT.
mimade till dessa små skitar och tyckte dom va jättesnygga och ville va som dom.
HAHAHAHAH!




arvingarna - eloise!

ja, denna känner ALLA till... jag tyckte casper va såå snygg. sen var det lasse-man ett tag. och sen casper igen.
bästa dansbandslåten ever.. tyckte jag då iallafall. haha.




barbados - kom hem

ja, vad ska man säga. denna gick ofta också på stereon hemma då jag hade en period då jag var besatt av dessa män.
HAHAHA. men erkänn, låten är fan bra.




NG3 - tell me.

lyssnades duktigt på. vartenda ord kunde jag.



feven - 10 budorden.
jag hatade henne, men fan va den spelades sönder.. även "bränn BHn"



lilleman - tonårstankar.
jag tyckte han va söt. wtf!?



5ive - got the feeling.
hoho, min första kärlek. bandet 5ive. scott va den snyggaste jag nånsin sett! hans spike.. nomnom!
tapetserade mina väggar i mitt rum med dom. haha. men bra va dom!



se madde, hittade en video med dom iallafall.
take 5 - never had it's so good.
vilka pojkspolingar.. hahaha. omg, dessa va jag också kära i.
lättpåverkad? hahahaha.


det är kul att va nostalgisk ibland.. detta är ju bara ett fåtal av allt jag lyssnade på.
någon av dessa låtar som ni har minnen av? :) eller som ni bara gillade.

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0