tisdag 30e december.


heeey på er darlings!
hoppas allt är bra med er, såhär dagen innan nyår. har ni valt ut eran "nyååårsoutfit" och vet ni vart ni ska vara vid 12slaget och allt sånt där sket?

min nyår räddades, tack vare kära kobra. skulle sitta hemma & ta det lugnt med papsen ju, men sen fick jag veta att kobra ska sitta hemma själv också, så vi 2 ska fira nyår ihop. dricka lite, äta gott & bara umgås! lovely I tell ya! ska sova över hos henne för sen på nyårsdagen 9.05 går bussen från mönsterås. mitt tåg från kalmar går 11.05, så det gäller att va ute i tid. är framme i falkenberg vid halv 3. lääängtar!

nu ska jag & mamma gå ut med hundarna. vad gör ni idag, sötnosar?



Livet är dyrbart.

Livet är alltför dyrtbart och kort, för att städas, tvättas och diskas bort.
Gå du ut, njut av luft och sol, ingen stjäl dammet från bord och stol.
Disken står alldeles säkert kvar, medan du en vilopaus tar.

Till låns har du blott dina kära. Kanske är stunden redan nära,
då du ska förlora en av dem.
Därför, ge dem nu ett lyckligt hem, lär dem att glädjas åt livet,
tacka för allt som är dem givet.

Håll ej på din värdighet så hårt. Le åt dig själv, säg gärna förlåt.
Delta i såväl skratt som tårar, var noga med att du inte sårar.
När du så ett sista avsked tar, enbart vackra minnen stannar kvar.


Kommentarer
Postat av: emmi

va tycker du om skorna i bloggen ? fin blogg :)

2008-12-30 @ 15:18:06
URL: http://emmsis.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kommer älska låten "never gonna be alone" och "if today was your last day" UNDERBARA!!!!

2008-12-30 @ 18:02:47
Postat av: Emmeli

Så lite så:) TACk så mycket=) Kram!

2008-12-30 @ 18:05:00
URL: http://lundqvistemmeli.blogg.se/
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: ... is the shit ;)

2008-12-30 @ 18:31:33
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0