today is the daaaay.


men oh. ha, fyfan. jag har inte varit såhär nervös på riktigt länge .. fan, inte dejtat någon sen långt innan n ju. känner inte igen mig själv riktigt, för såhär nervös är jag aldrig :P min mage känns som den ska vändas ut och in.
han ska möta upp mej halv 4 idag. mitt tåg härifrån går vid 14. eller så åker jag med 18tåget... inte bestämt oss än. har en del att göra innan dess. man vill ju inte se förjävlig ut när man ska träffa en sån jävla snygging..

sovit gott har jag gjort iallafall även om både nurre och dejten väckte mej inatt. nu sitter jag & skakar för det är så fucking kallt här .. så nu ska jag ta en lång dusch. jag kommer förmodligen blogga lite ikväll. men då blir det bara några bilder som jag visar er, från mobilen. haha.

ha en trevlig lördag. jag hoppas på att få ha en sådan iallafall. pheeew :/

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till :D

2008-12-20 @ 14:26:38
URL: http://staig.devote.se
Postat av: melanie

ha det så roligt:)

2008-12-20 @ 17:45:25
URL: http://melanieee.blogg.se/
Postat av: vesna

hoppas det gick bra igår :)

2008-12-21 @ 19:31:02
Postat av: Patricia

spännande! hoppas allt gick bra :)

2008-12-21 @ 20:36:30
URL: http://shoelover.devote.se
Postat av: Lina

Såg att jag hade skrivit fel adress. Live.se ska det vara. Hoppas daten gick bra. :) kram

2008-12-21 @ 21:00:01

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0